Ιστορία της Ανοιχτής Θάλασσας στον Ν.Ο.Θ. | ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Δημιουργία μετάφρασης
Login / Create an Account

Ιστορία της Ανοιχτής Θάλασσας στον Ν.Ο.Θ.

Η αρχή ενασχόλησης των έμπειρων ιστιοπλόων τριγώνου με την ανοικτή θάλασσα γίνεται το 1974 με το «ΕLΜΑ», ένα σκάφος Carter 33 του Προέδρου Στέργιου Φέσσα. Την επόμενη χρονιά φέρνει το «ΜΑΝΙΑ», ένα One-Off 44. Με τα δύο αυτά σκάφη και με κυβερνήτες το Σάββα Γεωργίου και τον Ιωάννη Χαρτοματσίδη ο Ν.Ο.Θ. συμμετέχει για πρώτη φορά στους αγώνες του Ράλλυ Αιγαίου και έρχεται στον Όμιλο το πρώτο κύπελλο ανοικτής θάλασσας.

 

Ένα νέο σκάφος, το «ILIOS» του Σταύρου Κωνσταντινίδη αυξάνει τις δυνατότητες ενασχόλησης με την ανοικτή θάλασσα. Οι κυβερνήτες του Δημήτρης Φυντανίδης και Σάββας Γεωργίου διδάσκουν και αποκομίζουν ταυτόχρονα νέες εμπειρίες.

Παράλληλα γίνονται προσπάθειες για διοργάνωση διεθνών αγώνων ιστιοπλοϊας ανοικτής θάλασσας για το 1978. Λόγω σεισμών αναβάλλονται και πραγματοποιούνται το 1979 στη θαλάσσια περιοχή των Βορείων Σποράδων με έδρα τη Σκόπελο. Έκτοτε και μέχρι το 2001 το «Κύπελλο Βορείου Αιγαίου» του Ν.Ο.Θ. διεξάγεται με μεγάλη επιτυχία στην περιοχή της Σιθωνίας με έδρα το Πόρτο Καρράς και το Νέο Μαρμαρά πλην ορισμένων εξαιρέσεων όπου η διοργάνωση επέστρεψε στη Σκόπελο.

Στο χρονικό διάστημα των 40 περίπου ετών δραστηριοποίησης του Ομίλου στην ανοικτή θάλασσα ο στόλος των σκαφών μελών αυξήθηκε σημαντικά και οι συμμετοχές στις διοργανώσεις ήταν αξιόλογες και ορισμένες φορές εντυπωσιακές τόσο στους αγώνες του Βορείου Αιγαίου όσο και στο ετήσιο πρωτάθλημα. Αξίζει να αναφερθούν οι Λορέττα Κωνσταντινίδου, Κωνσταντίνος Μπουτάρης, Ντίνος Σταμπολής, Ροβέρτος Γραικούσης που με τα νέα τους αγωνιστικά ιστιοφόρα έδωσαν τη δυνατότητα σε πολλούς ιστιοπλόους του Ομίλου να συνεχίσουν τη δράση τους σε έναν τομέα που τους χάρισε πολλές και αξέχαστες εμπειρίες.

facebook_like: 
`